Thursday, August 18, 2011

Alergic lagi...

lepas satu satu penyakit yang datang..
harini aku xdapat g keja sebab mata aku dah membengkak..
semalam dah xtahan saket, ingat pas b balik keja nak suh dia
bawa g klinik jumpa doc.tapi hujan plaks, aku malas nak kuar..
kang betambah tambah saketnya haaa...dia beli ubat tahan saket(ponsten)
n ubat batok.aku pon dengan confidennya makan ubat tuh..
bangun pagi nak makan sahur, sepet mata memang heran la kan,.,
bukak ja lampu nahhhaiii...dah agak dah ni saheh silap makan ubat..
aku silap makan ubat la jawabnya..dan aku terlupa yang aku xleh makan
ubat sesuka hati jah..hmmm..taik penyakit tul la...pastu pas makan
mintak kat mama ubat bengkak makan lah dan ingat nak surut la before
g keja..bagun tu maintain jg bengkak nya..xsukanya tengok mata aku..
tersangatlah burukk...macam baru nages, tapi bengkak terok kot.,.
pastu terpaksa amik keputusan xp keja..hehe..MC sendiri sendiri..
sekarang jam kul3.20 mata tetap xsurut surut lagi bengkaknya..
camna aku nak g beli makanan japg.,.adeii..
dala japg mama nak balik kampung.,.wuwuwuwuuu..help!! :(

* bosan dok umah =.='

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.