Sunday, August 7, 2011

Diary Online

Aku baru nak berjinak jinak dengan Blogger ni.. Nak tahu kenapa aku letak tajuk diary online??al-kisahnya dulu aku ada diary..hari hari aku tulis apa yang berlaku pada diri aku ni..
hari hari kot..ada jer yang aku nak tulis sampai masuk 3 buku aku terpaksa stop tulis..
aku bakar kot suma diary aku tu..sebab?? nak dekat wedding..mama aku pesan kalau ada diary tu bakar sebab tamau bila dah kawen nanti kot kot ci somi terbaca dan boley terjadinya konflik (betui x aku tulis) hentam ja..huhu..then aku pon bakar..sayang sangat..diary tu dah macam kawan rapat aku..dari first aku couple dengan ci somi ni ha aku tulis diary..masam manis marah benci sakit hati sumanya ada tertulis dalam tu..hehe sebab tula kena bakar..ada juga keratan yang aku masih simpan..yang sweet sweet jela.ci somi pon ada baca dia tergelak n tersenyum..hihi..sayang nya diary tu..sayang tak sayang kena juga bakar demi nak jaga hati orang tersayang..best sebenarnya buat diary nie..kita dapat luahkan apa yang terpendam dihati..dekat 3 4 bulan juga aku dh stop tulis diary..so sekarang aku dah ade blog..blog ni aku nak ilhamkan dari diary lama aku..al least aku dapat juga tulis diary walaupon dalam blog..sebab tu namanya Diary Online..:)

so harap harap dalam blog ni aku tak tulis bg menyakitkan hati mana mana pihak..just for my life sahaja..adios!!

"True love stories never have endings." Love Quote by Anismira bee

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.