Wednesday, August 3, 2011

Kehidupanku kini berbeda!

Yep memang berbeza kowt!..
dulu bujang lain ja rasa, hanpon kat tangan ni jgn kata la..
24 jam masej, topup kerap..banyak duit habis kat topup la..
sekarang bila dh kawen, topup rm5 tahan la 3 4 minggu..
haha..dulu wajib jumpa bila weekend..ada saja tempat nak dituju..
sekarang sampai takto nak g mana lah..abis bodo dok umh
sembang sembang...memang berbeza weh! masa diijab kabul tu,hanya tuhan saja yang tahu camner perasan aku, nak nages pon ada nak senyum pon ada..semua nya ada..aku tengok muka dia suci sangat nampak.aku tau dia boley jd yang tebaik untuk aku..insyaALLAH aku pon akan jadi yang tebaek untuk dia..tanggungjawab dh semakin besar..
perangai pon kena banyak berubah..even susah nak berubah tp aku nak
cuba juga berubah slow slow..aku nak jadi isteri yang disayangi dia..
ahakz (gila gatai) dulu kerap gadoh sampaikan xdak punca cari punca
pastu susah gila nak berbaik..yelah dua dua keras kepala n ego..
tapi sekarang lain, bila gadoh sikit b cakap malas nak besar besarkan hal yang kecik..n senang je bebaik..kehkeh..gila punya statement..
whatever la kan.. apa pon terjadi aku harap kasih sayang antara kami xkan putus..sekarang pon semakin hari semakin sayang n rindu dia..
kadang kadang rasa nak nges sebab terlalu rindu..haha
sampai camtu sekali weh! aku xmo bejauhan dengan dia..allahmdulillah dia kini milik aku..
i will always love my husband..dia cinta pertama aku dan aku mahukan
dia jadi cinta aku yang terakhir!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.