Saturday, August 20, 2011

tak puas hati =.='


semalam kul10lebey kuar g sp walk lagi..kaur ngan bee
adeknya dan shaa..hujan pon p jugak,punya gagah
perkasa..^^ dah janji ngn member nak g
serbu baju kurung kat dia..tapi agak sedey dan terkilan..
baju yang aku berkenan sumer dah dirembat orang..
tinggal yang simple simple dan warna yang xsesuai ngn aku ja..
waaaaaa..rasa cam nak nagesss...mnyesal xp awal awal..
bkan xmo p awal,hujan lagi pulak aku xsehat..
sedeynyaaa :( tapi ada satu tu aku bkenan juga kaler
pon ada purple2 sket..tapi...tapi...tapi saiz M..
nak kena oter lah pulak..hmmm...
xjadik amik lah , balik pikir2 dulo..
(tapi rasa cam nak amek) =.=' confius!!!

*baju ney la =.='

jalan jalan bee punya xtorah ngn adek dia
g beli pedang samurai, haaa raya la hampa ngn pedang tuh..
huhuhu... pastu jalan sikit depan tu ter tengok ^^ suar
jean kan..singgah la sat terus terjatuh cinta..
aku rembat dua lai..amek kaw!! lawa jugak dan murah..
ngeee..puas ati akoo..xpayah cari dah suar jean..
cuma nak cari kasut laks..^^

punya dok merongeng (jalan2) sampai kul2..
aku beli baju ELMO =) sweet...
bee beli kaca mata.. nice gak..
bes tu kami pon balik la..tido lak xlena..
kul 3.30am abg aku gerak lak nak g sahur kat NASMIR..
waaaa +.+ baru sangat terlena..ngantoknyaaa...
p jugak sebab kami xmasak, malas OKEY..hehe
balik kul5 dah tu boley lena nak kul6 lebey gak..
kul7.40am kena bagun g keja lak..
aaaaa ngantokkk wehhh..
tapi seb baek la rini halfday..balik japg leh tido ganti..
yeahhh...tp happy walopon ngntok sebab
dapat suar baru dan xpuas hatinya sebab
xdapat baju kurung lagi =.="

chawww ~


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.