Wednesday, September 7, 2011

100% untuk Hantu Bonceng


setelah beberapa hari ceta ni kuar
baru rini aku dapat tengok
ketinggalan, sian sungguhhh..hehe

g tengok after balik keja..
g ngan yaty, sue, dayah dan en.suami
bayangkan keja habis kol 5,
wayang start kul5.25
punyalah pecut xhengat..hahaha

sampai tuh sep baik dan lagi,
orang pon tak ramai myb suma dah p tengok kot..
dari awal start suma orang gelak
bagai nak rak!!!! temasuk aku :)
si suami aku la bagaikan xdek perasaan
gelak apa pon dak..haha apa punya style la
mamat sorang ni...
tp aku enjoy coz bebaloi lah kan
harga tiket rm5 untuk hari rabu, cita pon syiokk..

100% aku adiahkan untuk ceta Hantu Bonceng

habis tuh kami g makan n then terus balik..
sekiannn...:)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.