Saturday, September 24, 2011

Cerita Beberapa Hari Lepas!

Heee .. Baru nak hapdet.
bukan xsempat nak hapdet, cuma aku malas
nak menaip.. ^^
al kisahnya macam macam terjadi 2 3 hari nih..

first : 20hb 09 2011
aku rasa aku orang terakhir tau
yang adek aku Shap Ashraf masuk hospital sebab
Batok n Sakit Dada..p cek terus kena tahan ward..
doc syak kena TB..shit!! buat aku takut terus..
mana x nya aku pon batok x okey2 lagi..
huhu .. sekarang dia ditahan dia hopital lama..
dah brapa hari dah xleh kuaq lg..sian dia..
japg baru aku nk g melawat .. sebabnya aku pon xsehat
jadi xbrani nak p ..

second : 22hb 09 2011
Harini Besday mama aku..
tapi xdapat nk sambut n bt makan2 sebab
shap masuk hospital dan dalam masa yang sama
mama aku demam.. siann :( myb terlampau pikiaq banyak..
hope mama cepat2 baik..ajak g klinik xmo..huhuk..
Hari ni jugak aku p OPEN HOUSE NAZA
haha lawak kot weh..dah p lewat baru hegeh2 nak cari
uncle naza.. masa nak masuk tu siap ada driver lagi
bawa aku n sue masuk naza.hebat!!
Dato Mukriz pun ada..Artis jemputan Jeff (sepah)
and Angah (rajalawak)
masa masuk tuh, hanya tuhan jela yang tau betapa
malunya aku n sue..sebabbbb semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yang ada mejoritinya lelaki muda2 lak tu..hampes kan boss aku
suh kami p sangat2 kononnya dia bagi nama dh..
aleh2 dia yang xdak kat sana...
dah la makan kena satu meja ngn set2 vetran..sabar jelah..
tp xpala sebab dorang siap tulun amek makan lg untuk kami..
ngeee :) dah kul 5lbey gak bru dapat makan..abes makan
terus belah..xmo dok lama2 dah la suma dalam tu
laki .. usha org supa xpenah tegok orang,,heran!!!

Third : 22hb 09 2011
Masa balik dari Naza dah nak masuk lorong umah
aku dah masa tu..berlakunya satu kejadian
yang menakutkan..weh depan mata aku kan..
ada mamat pakistan ni .. mungkin ajal dia dh sampai..
aku xtau la dia gadoh ka atau melawak ngn kawan dia..
dok lawan ligan tepi umah aku..
siap bawak jug.. alih2 dia terebah ha tepi surau umh aku..
ada la pakcik tu tulun angkatkan dia..
dorang ingat dia lelah..rupanya masa tu dia tengah nazakk kot..
xsampai seminit nyawa dia dicabut oleh malaikat maut..
depan mata aku weh.. sampai tekencing jenazah tu..
luka sikit ja dia sebab kena serpihan kaca jug td..
aku perasan pun sebab tgok perut dia langsung
xgerak gerak.dah tu kaki dia lunjuq n tangan pucat lesu..
muka plaks biru..mata dia xpejam rapat :(
kebetulan kwn mak aku nurse dia g cek nadi
n sahkan dia tuh dah xdak.. Ya Allah kesian sangat..
dorang ramai2 tulun dia sangkakan dia pengsan..
rupanya dia dh xdak.. xsempat nak ajar mengucap..

kesian sangat weh!
Ambulan mai dalam 5 mint tp xamek jenazah sebab
dorang cakap tu dah jadi kes polis..
dah tu polis lak mai nek keta peronda.bangang kan!!!
tunggu plaks forensik, forensik naik keta jugak..ngok kan!!!
terseksa jenazah tu lama2..
dah tu forensik tu suh kwn jenazah bw jenazah tu g
hospital naik LORI..Damn!! bodoh ka apa forensik tu..
tu keja dia dan sepatutnya orang awam xdibenarkan
sentuh jenazah sebab tu kes dorang..huh..
pukul 7.30pm nak maghrib jugak la jenazah dibawa ke Hospital..
dengar ceta dorang hantar Jenazah tu balik Pakistan..
Al-Fatihah

abes tu aku terus xleh tido..haha.. ada pic
tapi aku xsanggup nak uplode.
sekadar ceta udah la k..
sampai sini saja alkisahnya..
sekiannnn ^^



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.