Friday, November 4, 2011

Dalam hati tersimpul satu perasaan :'(

pernah xdengar lagu ni
ayah dan ibu - sudirman
mesti pernah kan..
jam lebey kurang 2am pg tadi
aku terdengar lagu ni ms tengah tidor..
aku ingatkan dia sngaja pasangkan
then aku bt tatau jela.
pastu aku dengar suara dia menagis!! :'(
dia menagis!! dia menagis wehh!!
aku terus terbangun dari tido..
aku tanya kenapa menangis?kenapa ni?
memang sebak sangat time tu..
xpernah aku tengok dia camtu...
dia cakap dia teringatkan mak dan ayh dia..
(sebenarnya ada kisah disebalik tangisan dia tu)
...................................................
aku temankan dia menagis sampai pagi..
aku dengar dia luahkan apa yang
terbuku didalam hati dia..
aku pon menangis..memang xtahan sebak...
sayu sangat sangat , ya allah...
dia cakap dia xpernah rasa cam dia duduk
dalam famly aku sekarang..
mcm2 tp better aku simpan sj dalam hati..
(demi jaga hati dia)
...........................................................
biarlah sayang, apa pun terjadi
beby akan selalu disisi bb
dunia akhirat!! :'(
biarlah kita susah senang sama2
biarlah kita rasa sama2...
aku xnak perasaan ni berubah,
aku xnak dia rasa mcm seblum ni lagi..
aku nak dia happy,
aku nak dia bahagia,
aku nak dia rasa disayangi..
aku sayang dia, sumpah!

4nov2011-2.38am
always in my mine

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.