Friday, November 18, 2011

Kepuasan Ais Krim Magnum

Harini besh sebab dapat spendtime with en.somi
before dia g keja :)
walaupon kejap atleast telepas gak rindu aku kat dia..
ingat dok sebumbung hari2 ke dapat spendtime cmni..
xla..aku keja siang, si somi keja malam..
xsempat nk jumpa2 n sembang2..hihi

harini famly aku balik kampung
then jawapnya makan lauk kedai la kan..
td en.somi teman g beli lauk..
nasi aku dah letak..nk masakkan xsempat..
beli ja apa yang ada..

en.somi belanja ais krim Magnum..
biarla xseberapa, tapi masa yang terhad
untuk aku besama dia tu watkan aku happy..
hihi makan ais krim sampai comot comot..
lawan sapa cepat habiskan makan ais krim tu..:)
besh, nti nak lagi..sedap sangat ais krim magnum..
terasa chocolate tu padat!!
love u chocolate en.somi ^^



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.