Saturday, November 19, 2011

Renyeh sampai telinga ^_____^

Arini hari kedua famly aku xdek kat umah..
mood rajin harini awal bebenor bangun
dok relax sat dalam kul11 lebih tu
get ready main masak masak..
acually aku xpandai masak sangat..
tp aku suka tengok mama aku masak..
so aku belajar apa yang mama aku campakkan
dalam kuali :)

menu harini :
aku masak simple ja..
1. sardin goreng
2. udang goreng tepung (diperap dgn serbuk kari)
3.telur dadar..
just simple tapi kenyang
semua orang boley buat pon kan!!

yang xtahan tu,
en.somi makan sampai lincin..
puji bukan main
(kembang sudah) ^^
allhamdulillah bukan senang tau
dia nk puji camtu..
yang penting dia kenyang :)
jimat pon jimat daripada beli kat luar tu kan...

daa ~ :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.