Tuesday, December 20, 2011

10 Dec 2011


10 Dec 2011 genaplah umor aku 24th
my birthday date!

Pagi pagi subuh dalam kul 5 lebey aku dah bangun
kuar dari bilik dapat pelukan dan ciuman dari
papa dan mama tercinta :) happy
(aku pon lupa yg rini besday aku) hihi
pastu adek adek serta abg wishkan juga
xlupa juga suami tercinta wish awl lagi kul12am
siap dapat kiss :* hikss ^^
dan juga kawan kawan yang wish dalam fesbuk
belungguk lungguk masej masuk dalam inbox hp..
thanks suma, saya manusia paling bahagia ^^ fullstop.
dan dengan izinya Allah S.W.T
azam aku nak mendirikan rumah tangga
tahun 2011 ni tercapai, alhamdullilah..
aku bahagia Ya Allah :)
cepat rasanya masa berlalu dan banyak
pengalaman hidup telah aku lalui
pahit manis aku lalui dengan hati terbuka!
Ya Allah Aku mohon padamu kau
jadikanlah hambamu ini insan yang berguna
bertaqwa dan disayangi oleh semua..
Aku besyukur kepadamu dengan apa yang telah
kau anugerahkan padaku ini..
Insyallah aku nak jadikan diri ni lebih baik
dari sebelum sebelumnya :)

: dan hadiah paling xternilai aku terima tahun ni
xkan aku lupa sampai bila bila..
thanks papa mama hadiahkan
percutian aku dia dan famly ke
negeri dibawah Bayu SABAH BAH!

Thanks mama beli kan kek Secret Recepi
Coklet indulgence
picta next story :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.