Monday, December 26, 2011

Aku Boring =.='

Isnin..
hari yang sangat lah boring
harini satu area office aku sumanya tutup
office aku ja yang terlebey rajin p bukak,
hari yang sepatutnya cuti ganti krismas 
tapi aku disuruh kerja,
patut kah? tak kan..
kalau nak ikotkan salah lah kan..
kalau report pejabat buruh masak dia,
tapi tak boley buatpa dia lagi power,
sampai ja surat saman
settle camtu ja,
sakit hati jugak. =.=

harini aku g makan tegahari kat umah grandma,
malas nak g makan kat kedai sorang sorang,
kawan sepejabat pon cuti cuti malaysia.
oh damm, lagilah bosan.:'(
bayangkan aku sorang sorang tercangak dalam office!
sabar banyak. sep baiklah ada fb n & blog..
boley gak aku merapu dalam ni sorang sorang.

cepatlah pukul 5, tak sabarnya nak balik.
bosan tak tau tahap apa dah ni.
helppp meee!!! =.='


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.