Saturday, December 31, 2011

Googbye 2011 and Welcome 2012


hishhh =.=
harini hari last untuk tahun 2011
sayangnya nak tinggalkan 2011 :'(
sebab 2011 banyak bagi aku kenangan 
manis dan juga pahit..

tinggal berapa jam lagi kita semua
akan melangkah ke tahun baru
TAHUN 2012
semua dah ada AZAM baru ka untuk
tahun baru ni??
aku pon xsempat nak buat wish list ?
bukan nak kata tak dak azam dan cita-cita
tapi tahun 2011 pon tak tercapai lagi azam aku.
so dok diam diam jela.
tapi satu ja azam aku tahun 2011 dah tercapai.
allhamdullilah aku dah berjaya mencapai azam
untuk mendirikan rumahtangga dia usia aku 24tahun..
happy dan bahagia dapat bersama orang tersayang.

tapi tahun 2012 ni azam aku lagi besar tau.
hihihi, nak tau apa azam aku..
jengjengjeng

|
|
|
|
|
|
|
|
|

malu nak bagitau,
rasanya biarla aku rahsiakan dulu..
dah berjaya nanti aku bagitau satu dunia.
ha tudia, punya besar azam dan harapan aku..
insyallah jika diizinkan.
amin, anda semua doakan lah ya.

apa pon selamat tinggal 2011
dan WELCOME 2012
semoga apa yang kita harap dan impikan 
untuk tahun 2012 berjaya dicapai,
dengan diizinkan oleh Allah.
dan semoga kita sentiasa bahagia 
disamping orang tersayang! :)

byebye 2011 :')
.................................................................................

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.