Tuesday, January 31, 2012

Saya Layak Terima BR1M!

Assalamuailaikum
tegahari baru sempat hapdet
busy sikit rini tekejar sana tekejar sini

apa pon alhamdullilahh
syukur sangat sangat sebab aku diantara
berjuta juta rakyat malaysia yang layak
dan lulus menerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia
BR1M :)
surat yang mengatakan aku layak dapat
bantuan ni diterima pada hari sabtu.

tarikh untuk mengambil baucer pada harini 31hb Jan 2012
kul 9 pagi aku gerak g ambil baucer
bertempat di pusat kebajikan masyarakat
dekat dengan opis ni ha..
masa sampai punyalah ramai,
mejoriti semuanya set2 vetran.
tp dorang bagi no giliran dan aku pon beratur
mengikut no giliran yang diberi..
tak sampai sejam berdiri aku pon dah terima
baucer rm500 tu..
apa lagi senyum lebar lah..
alhamdullilah ni kira bonus tahun baru la :)

thanks to Dato Najib
I LOVE MALAYSIA ^^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.